14 жовтня 2015 р.

Основні принципи дизайну

Основні принципи дизайну

     У дизайні будь-якого друкованого видання застосовуються декілька загальних принципів. Деякі можуть використовувати декілька іншу термінологію, проте суть вживаних прийомів від цього не змінюється. Перераховані нижче принципи дизайну при правильному їх вживанні привернуть увагу читача і підвищать шанси на прочитання ним видання.

Єдність стилю
     Взаємозв'язки складових елементів якого (текст, графіка, заголовок, і т.д.) створюють загальний, цілісний ефект.  Мабуть, єдність стилю можна вважати головним принципом дизайну, необхідною умовою успішного друкованого звернення.

Гармонія
     З єдністю стилю тісно пов'язана ідея про те, що всі елементи композиції повинні поєднуватися один з одним. Гармонія якраз і досягається підбором сумісних елементів. Композиція ефективна лише в тому випадку, якщо її елементи гармонують між собою. У виданні не має бути надто багато шрифтів різного типу або розміру, ілюстрацій і так далі.

Порядок
     Текст  має бути впорядкованим, з тим аби він читавля зліва направо і зверху вниз. Така послідовність елементів направляє погляд читача в потрібну сторону.

Баланс
     Під балансом ми розуміємо розмір, тон, вагу і позиції елементів тексту. Збалансовані елементи виглядають спокійно і природно.


Інші елементи композиції

Колір
     Колір - один з найбільш універсальних елементів, за допомогою якого дизайнер має можливість привернути увагу і створити настрій.


Вільний простір
     Деякі макетники і дизайнери настільки захоплюються ілюстраціями, що забувають про важливість білого (порожнього) простору. Надто багато білого в середині тексту може зруйнувати єдність композиції: читач не розуміє, в яку сторону він повинен направити погляд.


     Отже, ілюстрація - найважливіший виразний засіб друкованих видань, вона привертає  увагу читачів і має особливу силу впливу. 

Немає коментарів:

Дописати коментар