Способи залучення уваги аудиторії
Краще один раз побачити, ніж сто разів почути.
Прорватися
через інформаційний хаос допомагають мистецтво і дизайн. Правильно підібране
зображення миттєво передає ідею і друкованого видання. Воно здатне швидко
привернути увагу споживачів, але не повинно обмежуватися рішенням даної задачі.
Зображення повинне відображати стратегію. Хорошого художнього виконання створює
міцні емоційні зв'язки, причому робить це в короткий час.
Так,
є рекомендації по написанню і дизайну друкованих видань, але язик не
повернеться назвати їх правилами.
Як привернути увагу читачів?
Зазвичай
це робиться за допомогою ілюстрації. Ілюстрація або приверне до себе увагу, або
ні.
![]() |
Краще один раз побачити, ніж сто разів почути.
Але не лише. Роль ілюстрацій цим не обмежується. Зображення має бути тісно
пов'язане з комерційною концепцією. Використання шокуючої фотографії виняткове
для залучення уваги зазвичай виявляється помилкою.
Зазвичай
виділяють три способи залучення уваги аудиторії:
1.
За допомогою однієї ілюстрації.
2.
За допомогою одного заголовка.
3.
За допомогою комбінації ілюстрації і заголовка.
Немає коментарів:
Дописати коментар