14 жовтня 2015 р.

Способи залучення уваги аудиторії

Способи залучення уваги аудиторії

    Краще  один  раз  побачитиніж  сто  разів почути.

     Прорватися через інформаційний хаос допомагають мистецтво і дизайн. Правильно підібране зображення миттєво передає ідею і друкованого видання. Воно здатне швидко привернути увагу споживачів, але не повинно обмежуватися рішенням даної задачі. Зображення повинне відображати стратегію. Хорошого художнього виконання створює міцні емоційні зв'язки, причому робить це в короткий час.
      

     Так, є рекомендації по написанню і дизайну друкованих видань, але язик не повернеться назвати їх правилами.

     Як привернути увагу читачів?
    Зазвичай це робиться за допомогою ілюстрації. Ілюстрація або приверне до себе увагу, або ні.

     Краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Але не лише. Роль ілюстрацій цим не обмежується. Зображення має бути тісно пов'язане з комерційною концепцією. Використання шокуючої фотографії виняткове для залучення уваги зазвичай виявляється помилкою.

     Зазвичай виділяють три способи залучення уваги аудиторії:
1. За допомогою однієї ілюстрації.
2. За допомогою одного заголовка.

3. За допомогою комбінації ілюстрації і заголовка.

Немає коментарів:

Дописати коментар